Tala Fou

Mafai e le mamao ese pulea conductive ki silikone moni taitaia eletise?

O nisi tagata e ono manatu o le silicone mamao pulea faʻamau e le matua ese mai luga. I le tepa muamua lava, o latou uma silikili faʻamau, ma e leai se faʻapitoa lagona mai le aʻafiaga o le faʻaaogaina. Ma, mai le vaʻaiga o le palapala teteʻe ma laʻei teteʻe ma fetuʻutuʻunaʻi, e fai si eseesega. E le mafai ona iloga pe a fai e te le faʻaeteete, o lona uiga o le faʻatonutonu iinei e le amanaiaina foi, pe a fai e iai E mafai ona e taumafai atili pe a fai o oe o se paʻaga laititi. Afai e te fetaomiina le ki conductive lalo, o le a sili atu tatalaina ma ofuvae. Mai le vaaiga o le anagata, o lenei e fesoʻotaʻi ma le gaioiga ma oloa lelei, o lea ou te le fai atu ai ii.

O le conductive silicone button i luga o le remote control e le conductive, ae ese mai isi remote control button i oloa mamanu ma tekonolosi. E lua mafuaʻaga ua faʻaigoaina ai le conductive silicone key

Muamua, pe a tatou vaʻai saʻo i le pito i tua o le conductive silicone button ma le le lavalava mata, o le a tatou iloa ai o loʻo tele ninii uliuli niniʻi totonu o le faʻamau. O nei fasi vaega uliuli e siliva foliga i ni ituaiga, e taʻua o conductive black particles. O le mea moni, e i ai vaega uliuli e leai ni uiga, ma mea manifinifi e taʻua o le ink conductive poʻo le carbon oil. O latou uiga e mafai ona taʻalo se conductive aafiaga Ma o nei e mafai ona faʻaaogaina saʻo i luga o se faʻapitoa faʻaeletonika laupapa, o lea o le conductive silicone mamao faʻatonuina valaʻau valaʻau pei o lenei.

1
SONY-310E

Ole vaega lona lua ole faʻailoaina pe o le conductive silicone remote control button e sau mai le tago. A oʻo ona matou fetaomi atu i le taumamao o le faʻatonuina o le ki ma o tatou tamailima, e mafai ona tatou lagonaina teisi o le siomiaina o le conductive silicone taumamao faʻamau e matua malu lava, ma e faigofie ona oomi i lalo. I se isi itu, o le faʻamau e aunoa ma conductive uliuli fasimea o le a lagona sina faigata pe a e oomiina i lalo Ma e le matua malu faataamilo i faʻamau. Ae a, e tatau ona e lagonaina ma le faʻaeteete.


Taimi Post: Ape-21-2021